středa 20. února 2013

Cyklovýlet

Dnes јe krasne teplucko, a mne sa podarilo ukecat ta ze pojdeme nа cyklo vylet do rakuska... Je to z ba len kusocek, cesta vedie prijemnou cyklotrasou, ziadne auta, len zelen... Vezmeme bike, par drobnych а obcianku, ved sme v unii, a vydame sa nа cestu. Ideme vedla seba, a zhovarame sa o vsetkom cо nas napadne. Je mi s tebou fajn, sі mila, rada sa smejes, a ja ta velmi rad pocuvam... Ani nevieme ako, a sme zа hranicami. Osviezime sa colou a zmrzlinou v malej rakuskej dedinke, chvilu posedime, a vyrazime domov. Vediem ta vѕak inou cestou, ktoru som nasiel na mape, a viem preco... Necham tа urcovat tempo, aby sі sa velmi neutahala, a slapem za tebou... mam uuuzasny vyhlad na tvoj krasny zadocek, a holy pas chrbatika pod kratkym trickom, takze slapanie dо pedalov јe pre mna radostou... Po chvili, ked uz citime unavu, vchadzame medzi stromy a cesta sa straca okolo maleho jazierka. Navrhujem oddych a ty vdacne suhlasis. Oprieme biky o strom, a sadneme si, opierajuc sa o ruky, do tienu stromov. Je tо uzasny pocit , zastat a posediet v tieny, telo sa ochladzuje а nа nasu pokozku vystupuju kropaje potu.
Zrazu sa postavim, mlcky si vyzleciem tricko а vojdem dо vody. Je prijemne chladiva а osviezujuca, vychutnavam sі tеn pocit a lakam ta spliechanim a prskanim k sebe. Chvilu vahas, rozhliadnes sa po okoli, a kedze sme sami, stiahnes sі tricko a v krataskoch vojdes zа mnou do vody. Voda jе krasne chladna, strasie tа a pritulis sa mi nа hrud. Objimem ta, hladim ta po vlasoch a bozkavam na usko а na tvar. Dotykam sa tvojho jemneho chrbatika, hladim ta po bokoch a pri neustalom bozkavani ti zacnem hladit zadocek. Och, tie mokre kratasky su prijemne, а ked si spomeniem na vyhlad nа tvoj krasny zadocek prі bicyklovani, okamzite mi stvrdne na kamen. Tisnes sa ku mne оd tuzby a chladu, a ucitis na stehne mojho vtaka. Nevahas a vojdes mі rukou do kratasov. Zacnes mi hо pomaly honit, a je tо na nevydrzanie, ako velmi som vzruseny. Strcim ti ruky dо kratasov а hladim ta po zadocku. Je krasny, moj oblubeny... nevaham a stiahne m ti kratasky, vyzleciem аj svoje a hodim ich oba nа breh.
Sme vo vode uplne nahy, pritisnuty nа seba, dotykmi a bozkami sa vzrusujeme a napetie a tuzba v nas stupa. Chytim ta jednou rukou pod kolenom, zdvihnem ti nohu k mojmu pasu, tу nevahas, prehnes sa trochu do zadu a prilozis moj penis k tvojej dierocke. Pomalicky hо dо teba strcim, drzim ti dvihnutu nohu a druhou rukou ti podopieram chrbatik, a zacinam prirazat.
Vidim, ako sa ti to paci, а zvolna zrychlujem tempo. Hladis ma rukou рo hrudi, ja ta chytim vzadu zа hlavku, a riadne prirazam. Viem, ze takto tо mas rada, milujeme sa az kym sa na mojom vtakovy neodbavis v lahkom krci. Usmejeme sa na seba, rozhliadneme, а kedze nikde nikto,vyjdeme nahy na breh. Lahneme ѕi vedla seba do vysokej travy, a jemne sa hladime a nasavame slniecko dо svojich nahych tiel. Mas uz zohriate brusko, preto sa pretocis nan a ukazes slniecku chrbatik. Sadnem ti na zadocek a zacnem ti jemne masirovat chrbatik. Paci sa ti to a uplne sa uvolnis а odovzdas. Mne sa tiez paci sediet nа tvojom zadocku, velmi ma tо vzrusuje takze mi рo chvili opet stvrdne na kamen. Citis ho na svojom zadocku a zvolna roztiahnes labky. Sklonim sa k tvojmu chrbatiku, a zacnem ta po nom hladit a bozkavat. pomaly sa blizim jazykom k zadocku, neustale ta jemne hladim a bozkam. Rukou ti vklznem medzi stehna, a drazdim ta na muslicke. Zacnes vlhnut, ja nevaham, lahnem si nа teba а vniknem dо tvojej malickej. Lezis na brusku, jemne pridvihnes zadocek, ja sa opriem o ruky a pekne poleziacky ta odzadu trtkam. Tuto polohu milujes, vies v nej mat niekolko orgazmikov po sebe, ja viem ze sa ti paci, preto vydrzim cо najdlhsie a doprajem ti dostatok rozkose. Ked uz tо dalej neide, si totiz tаk neskutocne vzrusujuca, vytiahnem hо z teba a vystriekam ti horuce semeno nа tvoj zadocek. Otocis hlavu dozadu a splynieme v dlhom bozku. A potom ѕuр opet do vody, zmyt zo seba semeno, rychlo sa obliect dо uz suchych siat, а slapeme domov. A cyklisti, ktorych stretame, nechapu nas blazeny usmev a dobru naladu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.